Ingrid Jespersen Skole Østerbro

LINKS – Pumpestationen

Østerbroklubberne,- www.klubberne.dk. Her kan du se flere … Ingrid Jespersens · Kildevælds Skolen · Langelinieskolen · Nyboder Skole · Randersgades Skole.

Sender barna på privatskole – Document

Og til sidst var det Helle Thorning-Schmidt’s tur til at flytte den ene af sine døtre fra en folkeskole på Østerbro til den attraktive Ingrid Jespersens Skole.

Helle Thorning vælger skole med få to-sprogede | BT Politik – www.bt.dk

11. maj 2010 – … i samme periode 15 pct. tosprogede, selv om begge skoler ligger på Østerbro. Ingrid Jespersens privatskole er ellers blevet bedt om at modtage … Rektor på Ingrid Jespersen privatskole Otto Strange Møller erkender, at der …

Om fritidshjemmet – Østerbrogården – Fritidshjemmet Færgen

Fritidshjemmet har på skoledage åbent fra kl. … Vi er som det eneste fritidshjem skoletilknyttet Ingrid Jespersens Privatskole og skal derfor optage børn fra IJG …

Sådan var København – Resultat for Google Books

Så var der det »fine« stykke Østerbro for enden af Sortedamssøen tilbage, … Nu hurtigt ned ad Ndr. Frihavnsgade og så var jeg ved Ingrid Jespersens Skole.

Birgit Pouplier | Litteratursiden

Da vores mor giftede sig igen, var vi teenagere og flyttede til en villa på Østerbro, hvor jeg gik i Ingrid Jespersens Skole. Dansk stil havde altid haft min store …

8d Ingrid Jespersens Gymnasieskole, marts 2018 – Avisens side

… overalt på Østerbro FCK ANDREAS SIMONSEN Selv politiken 7 Ingrid Jespersens Gymnasieskole, København Ø marts 2018 Modeller er oftetst meget tynde, …

rechoired.dk » ReChoired

Ambitiøst og dynamisk, rytmisk ensemble fra Østerbro på 22 medlemmer i alderen … på Ingrid Jespersens Gymnasieskole på Nordre Frihavnsgade, Østerbro.

Mand på cykel antaster mindreårig pige: Skole advarer – Avisen.dk

17. aug. 2017 – En pige fra Heibergskolen på Østerbro i København blev forleden … fra 4. klasse på Ingrid Jespersens Gymnasieskole antastet af to fremmede …

Ingrid Jespersens Gymnasieskole | Grundskolen

Highschool Musical. Torsdag d. 14.6 var der premiere på 7. klassernes musical: Highschool Musical. Det var et brag af en forestilling. Velspillet, underholdende …